The best on the net:

3 Paprasta, Sveikatos Patarimai, Jūs Ne išgirsti Apie

medicinos, sveikata, sveikatos prieži?ros

Jūs nusprendė eiti veganų — kas dabar? Kaip ir milijonai kitų žmonių, jūs atlikote didelis žingsnis stengiantis pagerinti jūsų sveikatą, sumažinti gyvūnų žiaurumo, sumažinti žalą aplinkai, mažinant išmetamų šiltnamio efektą sukeliančių dujų, o galbūt ir visi aukščiau. Pereiti prie veganų ir išlaikyti sveiką mitybą, gali būti sudėtinga. Tačiau, jei esate pasiryžęs gyventi be gyvūninės kilmės produktų, tai gali būti padaryta, ir jūs rasite keletą naudingų patarimų žemiau.

Bet dar svarbiau, tie, kurie turi planą pensijai sutaupyti daugiau nei tie, kurie neturi. TD Ameritrade nustatė, kad planuotojai išsaugoti vidutiniškai $460000 vaizdo laikas į pensiją, o ne planuotojai išsaugoti tik $239,000. O suprasti jūsų išėjimo į pensiją skaičius yra lengviau pasakyti nei padaryti, galite pradėti nustatyti savo tikslus ir tyrinėti įvairių finansinių scenarijus, siekiant padėti jums ten. Pavyzdžiui, jei esate tikintis, kad į pensiją savo vidurio-60s ir praleisti savo pirmuosius kelerius metus keliauja plačiai, jums reikės išgelbėti pakankamai mokėti už, kad gyvenimo būdas, kadangi į pensiją 70 ir praleisti laiką su šeima pasakoja įvairias finansines istorija visiškai.

Mes don ' t klausimą, kodėl mes užpūsti žvakės gimtadienius ar siųsti gėlės laidotuves, tai tiesiog tradicijos dalis. Jei galite sukurti pačią intuityvus patirtimi apie savo sveikatą ir gyvenimo būdą, jūs pamatysite daug aukštesnę normą sėkmės su jais. Mano kasdienis ritualas susideda iš trumpų jogos praktikos, meditacijos, ir žalioji arbata. Tai paprastas, gilus, ir gauna mane dešiniajame rėmelyje proto likusį dieną. Mano gyvenimas pasikeitė dramatiškai, nes aš pradėjau šį kasdienis ritualas praktika..


. ir ne tik 20 minučių per dieną, tai kažkas, kas gali padaryti sėkmingai.


Varyforte

Tai nereiškia, kad esame blogi žmonės. Mes tiesiog niekada nebuvo remiamas ir šviečiami apie tai, kaip sukurti optimalias gyvenimo ir susidoroti su lydinčiu problemas, kurios atsiranda, kai mes jų siekti. Su teise gaires, dauguma kaltė, gėda, pažeidžiamumo, ir baimė gali būti dirbo per. Bet dažnai mes asocijuojame mūsų baimių ir nemalonių jausmų, kaip neigiamas dalykas. Jie nėra - jei mes juos, jie mus moko.

Rob baigė MIT su Bakalauro biologijos ir nuėjo į medicinos mokyklą, studijas iš Tufts Universiteto Bostone, 1978. Jis padarė trejų metų internatūros ir rezidentūros Tucson, ir yra valdybos patvirtintą Vidaus Medicina. Jis buvo privačios praktikos 35 metus, ir pasitraukė iš visą patirtį gruodžio iki 2015 m. Jis turi ypatingą susidomėjimą prevencinių sveikatos ir Gyvenimo Kokybės Gerinimo, taip Epochos Vyrų Sveikata, Vyrų Sveikata buvo gera tinka savo praktikos tikslus.

Atrankinės patikros dėl vėžio yra ne tas pats, kaip užkirsti kelią vėžiui.
Daugelis iš mūsų eiti į mūsų mammogram kasmet ir mūsų reguliariai colonoscopies, galvoja, kad mes yra iniciatyvus ir užkirsti kelią vėžiui. Nors šios atrankos egzaminų ir testų gali būti naudinga anksti, sveikas gyvenimo būdas yra svarbesnė tiesa prevencija. Amerikos Vėžio Tyrimų Instituto duomenimis, mažiausiai 33% JAV vėžio atvejų gali būti išvengta išlaikyti sveiką svorį, būna fiziškai aktyvūs ir pasirinkti sveikatos dietos. Tai vienas iš trijų atvejų! Be to, kad nurodytais veiksmais Amerikos Vėžio Tyrimų Instituto, žemiau yra penki etapai, kiekvienas iš mūsų gali imtis, siekiant sukurti reljefo mūsų kūno kur vėžys yra mažiau linkę augti.

Oficialūs įgaliojimai nėra nesvarbus unadvertised darbo rinką. Visa kita lygi, tai dar geriau turėti daugiau išsilavinimo, nei mažiau. Tačiau, kad visi kiti lygūs" yra skandalistas, nes per kuri slypi kitur", kad iš tikrųjų reikalus neoficialioje darbo rinką: socialinės grindžiamas patikimumo, referalų, jūsų online ir offline reputacija, ir savo portfelį akivaizdus praeityje pasiektus rezultatus.